سلام

این اولین پست من اینجاست!

درواقع اینجارو به خاطر این ساختم که امشب فهمیدم که کارات محسوب میشم، میخواستم یکی از برنامه هاشونو دانلود کنم..فن سایت رو باز کردم..نوشت وبلاگ را دنبال کنید..امدم دنبالش کنم یوهو دیدم اینجام!

http://likerainlikemusic.blogfa.com

- - - -

این دوتا وبلاگم و چنل دیلی من هستن!

بای د وی..

 

سونتین واااقعااا همممشوووون عششق محضن تمام

 

یک عدد مولتی فنِ تازه کارات شده

  • happy shadow

سلام 

خوش اومدی به بیان *-*

فن کدوم گروهایی؟ .-.

سلاممم
ممنوونم
اکسوال دنیتی الف آگاسه استی شاول نیمچه استارلایت انسیتیزن و ی چندساعتیه کارات
ی چندتا گروهو هم دارم میشناسم تازه و بسیاااری از گروهارو ی چندتاشونو میشناسم فقط!
ی تعداد زیادی هم بایس پراکنده تو گروهای مختلف ک استن نمیکنم هنوز و سولوییست ها دارم! ^__^

تو چی؟

منم فن اینام 👇

بی تی اس

بلک پینک

جی ایدل

وان اس

تی اکس تی

ایتزی

اورگلو 

چونگها

اس اف ناین

ایو

بندیت

ترژر 

و به زودی فن انهایپنم میشم *-*

 

چند سالته؟ چی صدات کنم؟

لیسااا و  ایووو عشقن واقعااا
بی تی اسو هم خییلی دوس میدارم مخصووصصصااا جیمین و یونگی و نامجون 
بقیه رو متاسفانه نمیشناسم زیاد.. چهره هارو خییلیی سخت یاد میگیرم..واس همین یکم جون میکنم تا بشناسم گروه هارو..

23 سالمه
اسمم رویاست
نونا و گاهی هیونگ صدام میکنن تو هرچی دوست داشتی صدا کن

تو چندسالته؟
و من چی صدات کنم؟ 

منم یکم طول میکشه ینی تفاوت چهره هارو میفهمما ولی بعدش باید برم بیوگرافی و عکساشونو ببینم که کی به کیه ولی گشادی نمیزاره :/

خوشوقتم هیونگ *-*

هیون ری ۱۷ سالمه دوستام هیون صدام میکنن ^^

خوشقتم هیون *-*

قالبتو میخوای چیکار کنی همین میمونه؟ باکس فالو کردن نداره این قالبه

هنوز درست بلد نیستم اینجا چی به چیه!!
قالبمو چجوری میتونم تغییر بدم؟؟ 
از کجا بتکس فالو بیارم واسش؟؟؟ XD

قالبای اکثر وبای اینجا از قالبای عرفان عه 

تو گوگل سرچ کنی قالب عرفان وبشو میاره ۴۰  ۵۰ تا قالب هست کد html و css دارن 

اونارو باید کپی کنی بعد بیای تو پنل سمت راست نوشته قالب اونو بزنی بعدشم ایجاد قالب جدید تو کادری که میاد کد html که کپی کردی پیست میکنی 

بعدش میای اون قالبو انتخاب میکنی ویرایش css قالب فعلی رو میزنی تو این کادر کد css قالبه رو پیست میکنی و تامام

بعدا یکم باهاش ور بری میاد دستت اگه خواستی رنگاشو اینارم میتونی عوض کنی 

قالب رو همونطور که گفتی تغییر دادم..ولی یجور عجیب بدی میشه صفحم!!
نمیدونم مشکل کار کجاست!

این قالب شماره چنده؟

شاید قالبش از اول همینجوریه یکی دیگه رو امتحان کن ببین اونم همینجوری میشه

فهمیدم داشتم کلا اشتباه میزدم!
مرسی از راهنمایی ها و کمکت



هرکدومو ک انتاب میکنم قسمت فالو واسشون فعال نیست! چرا و چگونه!؟

برو تو قسمت تنظیمات

بعدش تنظیمات ساده 

اون پایین نوشته جعبه دنبال کننده ها

بزن نمایش اوکی میشه 

ممنووونمممم

و این ۲ تا پست ازمایشی رم تو فهرست مطالب یه ضربدر قرمز هست که حذفشون کنی 

هاییییی 

آیممم نیووووو^~^

واییییی سونتینننن عالیهههه منم فنشووونممممم

 

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan